REKLAMÁCIE, VÝMENA, VRÁTENIE TOVARU

Reklamácia tovaru:

Na náš tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru a záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote. Záruku Vám nebudeme môcť uznať v týchto prípadoch:

  • Ak ste tovar používali na iný účel ako bol určený 

  • Úprava a zásahy do štruktúry výrobku

  • Bežným opotrebovaním

  • Údržba v rozpore s návodom

  • Zanedbanie starostlivosti o výrobok

  • Pri mechanickom poškodení vzniknutým neopatrnou manipuláciou

Naše výrobky sú vynikajúcej kvality a dúfame, že s nimi budete plne spokojný/á! V prípade výskytu ojedinelých výrobných alebo iných vád nás neváhajte kontaktovať. Radi si s Vami dohodneme spôsob nápravy.

Výmena tovaru:

Nesedí Vám doručený tovar? Nevadí! Zákonom je daná lehota na vrátanie/výmenu tovaru 14 dní a my Vám to taktiež garantujeme výmenu veľkosti čí výmenu za akýkoľvek iný tovar. Podmienky pre výmenu nájdeš nižšie!

To najdôležitejšie z VOP:

Spodné prádlo a plavky bohužiaľ nie je možné vrátiť z hygienických dôvodov.

 

Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy):

V prípade, že nebudete s tovarom spokojný, môžete tovar do 14 dní od prevzatia zásielky vrátiť podľa odporúčaného postupu uvedeného nižšie. Toto vrátenie tovaru je považované za jednostranné odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa § 53 ods. 7 zákona č 40/1964 zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov. Lehota na vrátenie peňazí pri odstúpení od kúpnej zmluvy podľa § 53 ods. 7 Občianskeho zákonníka je 14dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.

Podmienky výmeny a vrátenia tovaru

Pri výmene alebo vrátení nepoužitého tovaru je nutné dodržať tieto podmienky:

  • Tovar musí byť nepoškodený

  • Tovar nesmie byť použitý

  • Tovar musí byť kompletný

  • Tovaru nesmie byť odobraná visačka

  • Spoločne s tovarom dodajte popis vady, prípadne vypíšte reklamačný formulár. 

  • Na Tovar, ktorý nám zašlete nesmie byť vystavená žiadna dobierková suma!

Pri reklamácii dbajte na tieto skutočnosti:

  • vady musia byť uplatnené u predávajúceho bez zbytočného odkladu podľa § 599 zákona 40/1964 Zb. v znení zákona č 285/2009 Zb.,

  • záruka sa nevzťahuje na opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním podľa § 619 zákona 40/1964 Zb. v znení zákona č 285/2009 Zb.,

  • reklamovaný tovar nesmie byť silne znečistený, plesnivý, mokrý, silne zapáchajúci a to podľa dikcie zákona č.258/2000 O ochrane verejného zdravia. Takýto tovar sa nebude brať do reklamačného konania,

  • za reklamáciu sa nepovažujú mechanické zásahy do tovaru,

  • údržba tovaru musí prebiehať v súlade so štítkom na danom produkte (čistiace, žehliace a sušiace postupy alebo zákazy).

           Adresa na odoslanie reklamácie, vrátenia alebo výmeny tovaru:
           PARADISO s.r.o., Moyzesova 1744, 020 01 Púchov, Slovensko 

 

Ako postupovať?

Odporúčaný postup pri reklamácii, výmene alebo vrátení tovaru:

  • Pri reklamácii, výmene alebo vrátení tovaru, pripojte k tovaru sprievodný list, kde uvediete či žiadate tovar reklamovať, vymeniť, alebo vrátiť peniaze. Ako predlohu môžte použiť náš reklamačný formulár, ktorý si môžte vytlačiť a vypísať:

    Výmenný/reklamačný formulár stiahni TU

     

  • Popíšte vadu tovaru, v prípade, že sa jedná o nepoužitý tovar, ktorý chcete vrátiť podľa zákona do 14 dní od doručenia zásielky, stačí uviesť číslo účtu alebo katalógové číslo produktu, o ktorý máte záujem vymeniť namiesto pôvodne objednaného tovaru, samozrejme aj veľkosť produktu.

  • Tovar spolu s vyplneným sprievodným listom, alebo reklamačným formulárom zašlite bez dobierky na adresu:

           PARADISO s.r.o., Moyzesova 1744, 020 01 Púchov, Slovensko 

  • Ak odosielate tovar na výmenu, alebo poškodený tovar z Českej republiky, tak najlacnejšia varianta odoslania zásielky k nám je cez prepravnú spoločnosť: zaslat.cz
  • O obdržaní vráteného alebo reklamovaného tovaru Vás budeme informovať prostredníctvom emailu, alebo telefonicky .

  • O vybavení reklamácie rozhoduje predávajúci na základe odborného posúdenia (súdnym znalcom). Maximálne do 30-tich dní od obdržania reklamovaného tovaru Vás budeme informovať o spôsobe vybavenia reklamácie prostredníctvom emailu, alebo telefonicky.

Späť do obchodu